HTML

Vikaljska 5, Tuzla Bosna i Hercegovina, 035 227 584

HONDA FILOZOFIJA

Slika
Snovi su naša najveća inspiracija, a „Snaga snova“ je naš slogan zato što verujemo da je ona najmoćnije sredstvo za ostvarenje ciljeva. Snovi vode našu kreativnost i sljedeći i ostvarujući ih pokazujemo da ništa nije nemoguće.


Principi kompanije

Održavajući globalni pogled na svijet, odlučni smo dobavljati proizvode najveće kvalitete po razumnoj cijeni kako bi zadovoljili stranke širom svijeta.

Jedna od osnovnih ideja vodilja Honda filozofije je da svijet postane sigurnije i zdravije mesto za život. Sve što radi, Honda prilagođava ostvarenju tog svog cilja, poštujući pri tom svoja dva osnovna principa: „Poštivanje pojedinca“ i „Tri radosti“.

Naša misija se ogleda u tome da se naši visoko kvalitetni proizvodi na najbolji način prilagode lokalnim potrebama ljudi. U tome se ogleda dosljednost našem prvom bazičnom principu- „Poštivanje pojedinca“. Treba izaći u susret najrazličitijim potrebama ljudi širom svijeta, jer je to jedini pravi način da se postigne njihova maksimalna satisfakcija.

Drugi važan princip naše filozofije su „Tri radosti“. Za nas je važno da svako ko dođe u kontakt sa našim proizvodom osjeti radost. To može biti radost kupovanja, radost prodaje ili radost proizvodnje. Kupci naših proizvoda će osjetiti radost i potpuno zadovoljstvo što su kupili Hondin proizvod. To postižemo time što se stalno trudimo da im ponudimo što veću vrijednost po što pristupačnijoj cijeni. Oni koji prodaju Hondine proizvode, takođe osjećaju zadovoljstvo radeći taj posao jer znaju da rade dobru stvar za svoje okruženje prodajući izuzetno kvalitetan proizvod koji štiti okruženje i doprinosi boljitku svih. Oni koji ga proizvode sretni su što svoje najnaprednije ideje mogu da plasiraju kroz proizvod koji će zadovoljiti sva očekivanja kupaca.


Hondina filozofija

U Hondi, snovi su ono što nas vodi. Sve od proizvodnje našeg prvog bicikla na motorni pogon 1948 god., nastavili smo isporučivati inovativne proizvode koji pridonose mobilnosti osobe i društva. Poštujući ljude i ocijenjivajući njihove osobne razlike, došli smo do slobode kulture i izobrazbe koja potiče stvaralaštvo. Danas Honda razvija i proizvodi vlastite izvorne proizvode i tehnologije za različite nivoe tržišta, od malih korisnih strojeva do motocikala i sportskih automobila.

Od samog osnutka, Honda se trudila pružiti istinsko zadovoljstvo svim ljudima svijeta. Oduvijek se trudimo dostaviti proizvode i usluge da kupci dobiju ono što žele u svakom kutku svijeta. Da bismo znali za te ''lokalne'' potrebe, mi ne stvaramo samo našu prodajnu mrežu: mi smo strukturirali operativnost naših raznolikih proizvoda na taj način taj da oni nisu samo proizvedeni nego su i razvijeni u regijama gdje će se zapravo i koristiti.

Rezultat je 110 proizvodnih pogona u 31 zemlji diljem cijelog svijeta, proizvodeći motocikle, automobile, i druge proizvode koji nas dovode u kontakt s nevjerovatnih 11 miliona kupaca svake godine.

U isto vrijeme, Honda je svjesna svoje socijalne odgovornosti te poput korporacijskog građanina nastavlja aktivno tražiti rješenja u ekologiji i sigurnosti.Svakodnevno radimo na tome da smanjimo na svaki mogući način naš utjecaj na globalni okoliš od razvoja i proizvodnje do prodaje krajnjem kupcu

Ostvarenjem politike smanjenja CO2 i drugih štetnih emisija, poboljšavamo efikasnost s kojom trošimo energiju i prirodne resurse, smanjujemo emisiju štetnih plinova i povećavamo autonomiju naših proizvoda, i stvaramo "Zelene tvornice" za naše proizvodne linije, imamo aktivnu ulogu u pomaganju i razriješavanju ekološke problematike s kojem je suočen današnji svijet.

Također,kao proizvođači pokretnih proizvoda, vidimo našu odgovornost da stvorimo sigurnija vozila ne samo za njihove putnike nego i za pješake. Ujedno smo se obvezali promovirati sigurnu vožnju i dati rješenja za probleme vezane za prometni sustav, sigurniju vožnju, te obogatiti praktični dio prometovanja

Sve otkada je kompanija osnovana, Honda Motor Co.Ltd. se trudi pružiti proizvode najviše kvalitetu u razumnim cijenama, prateći naš osnovni motiv: donošenje zadovoljstva ljudima diljem svijeta.

Dok se trudimo sresti se i zadovoljiti očekivanja klijenata širom svijeta, mi u Hondi prepoznajemo kritičnu važnost opskrbe proizvoda, tehnologija i usluga od kojih imaju korist oboje, osobe i društvo u područjima ekološkog očuvanja i prometne sigurnosti. Neprekidno radimo na razvoju rješenja da ne sretne samo današnje potrebe, no očekuju zahtijevanja sutrašnjicu pored toga.

Mi vjerujemo da jedini način da osiguramo Hondinu budućnost u ovom novom stoljeću je svakodnevno suočavanje ključnih problema. Kao i uvijek, biti će to naš zadatak pružati ljudima proizvode i usluge stvorene prema potrebama društva i onoga što nas okružuje s punom pažnjom i ispunjene novom vrijedošću koju samo Honda može dati.

Gledajući u budućnost, naš cilj je postati kompanijom čije postojanje je vrijednovano od ljudi širom svijeta kroz stvaranje novih kreacija i vrijednosti za naše kupce, širenje globalnih poslovnih operacija i razvoj ekoloških rješenja koja će stvoriti bolje društvo za buduće generacije...

HONDA ISTORIJA

Slika
Osnivač tvrtke, samouki inženjer Soichiro Honda vjerovao je u svoje snove i ostvario ih.  

Snaga snova (The Power Of Dreams) nije bez razloga Hondin slogan. Soichirova prva ljubav bila su brzina i snaga. Na početku  je jednostavno skromno, pričvršćivao je agregate koje je nalazio na vojnom otpadu na okvire bicikala. O današnjoj pozicija Honde u svijetu automobilizma i motociklizma ne treba previše ni govoriti.

1946

Soichiro Honda sa  39 godina, vrlo ograničenim sredstvima i visokim ciljevima je u Hamamats-u osnovao Honda Technical Research Institute.

 

1947

Honda je proizvela svoj prvi proizvod, motocikl čiji je agregat razvijao skromnih 1 KS iz 50 ccm, na 5000 o/min. Soichiro Honda ga je od milja nazvao ''Bata – Bata''.

 

1948

24. 09. 1948. Honda iz tehničko-istraživačkog centra prerasta u Honda Motor Company. Honda ubrzano razvija proizvodnju. Predstavljen je B-tip, tricikl sa tovarnim prostorom. Radna zapremnina agregata je povećana na 89 ccm, koristeći isti agregat proizveo je novi motocikl C-tip.

 

1949

Honda proizvodi svoj prvi pravi motocikl D-tip, poznatiji pod imenom Dream. Soichiro Honda bio je uključen u svaki korak dizajniranja i proizvodnje ovog motocikla. Dream je u to vrijeme predstavljao sam vrh ponude u Japanu,  imao je dvotaktni motor od 98 ccm sa dvobrzinskim mjenjačem i postizao je brzinu od 60 km/h

 

1950

Honda postaje najveći proizvođač motocikala u Japanu pokrivajući gotovo pola domaćeg tržišta.

 

1952

Honda predstavlja dva nova modela motocikla. E Dream – prvi četverotaktni motor od 146 ccm sa 5.5 KS na 5000 o/min. Za početnike je paralelno razvijen model F-Club – bicikl sa pomoćnim motorom. Razvijao je samo 1 KS na 3000 o/min. Postigao je ogroman uspjeh i u jednom trenutku predstavljao je gotovo tri četvrtine ukupne Hondine proizvodnje.

 

1953

Honda je proizvela prvi moderan motor J. Motocikl je pokretala četverotaktni OHV agregat od 89 ccm, preko trobrzinskog mjenjača.

 

1954

Hondin prvi OHC motor našao se na modelu Dream SA. Imao je radnu zapremninu od 246 ccm. Slijedila je verzija SB od 344 ccm. Ovi modeli su evoluirali u M seriju.

 

1958

Hondin Super Club C100 od 90 ccm je prvi motocikl koji je ozbiljno prešao granice Japana i krenuo u osvajanje svijeta. Donio je mogućnost jeftinog, ali pouzdanog prijevoza milijunima ljudi širom svijeta. Honda Super Club C100 tijekom vremena postao je najprodavaniji motocikl na svijetu!

 

1959

Honda otvara svoju ispostavu u SAD-u, a ubrzo i u Europi i Jugoistočnoj Aziji.

 

 

Honda Racing Team sudjeluje u utrci Isle of Man TT i zauzima šesto mjesto u klasi 125 cc.

 

1960

Honda započinje proizvodnju motocikala u tvornici u Suzuki.

 

1961

Honda osvaja najčuveniju motociklističku utrku ''Tourist Trophy'' na otoku Man (The Isle of Man). Time je zaključeno jedno poglavlje komanije koja je ispunila Osnivačev davni cilj: Honda je postala najveći proizvođač motocikala na svijetu!

 

1963

Honda je počela s prodajom svog prvog automobila S500 sa 531 ccm te 8000 o/min.

 

1964

Honda ulazi po prvi put u Formulu 1. Konstrukcija je radikalna: V12 obujma 1,5 litara razvija 220 KS i ugrađen je poprečno u automobil.

 

 

Počinje proizvodnja Honda automobila u Saitama tvornici u Sayami, Japan.

 

1965

Ritchie Ginther osvaja za Hondu prvu veliku nagradu u Mexicu.

 

 

Honda je lansirala S800 s većim agregatom sa 70 KS.

 

1966

Obujam trkaćeg motora je povećan na 3 litre i Hondin V12 sad razvija 420 KS uzdužno. John Surtees pobjeđuje s ovim automobilom u Monzi. U klasi niže Brabham s Hondinim motorom (obujam 1 litra) pobjeđuje 11 utrka za redom.

 

1968

Honda predstavlja CB 750. Nakon pojave ovog motocikla ništa više nije bilo kao prije. Honda CB 750 ima četiri cilindra, 67 KS na 8000 o/min i razvija preko 200 km/h. Suberbike je rođen!

 

1972

Honda predstavlja Civic. S kojim je Honda snažno zakoračila u budućnost.

 

1975

Predstavljanjen Honda GL 1000 Gold Wing. Predstavljao je nešto do tada neviđeno. Sa svojim četverocilindričnim agregatom sa vodenim hlađenjem i po prvi put kod serijskog motocikla viđenim kočnicama sa 3 diska uz snagu 80 KS i 7000 o/min postao je začetnik maxi skutera.

 

1976

Napravljen je prvi Accord koji je nakon dvije godine postao limuzina s četiri vrata, a ulogu coupea je preuzela Honda Prelude.

 

1977

Honda Civic proglašena je najštedljivijim automobilom u Americi četvrtu godinu zaredom.

 

1978

Honda je ponovno zadivila svijet svojim modelom CBX 1000 koji je imao šestocilindrični redni agregat sa 24 ventila i 6 rasplinjača. Sa svojih 105 KS, CBX je razvijao skoro 220 km/h.

 

1981

Honda pobjeđuje u klasi 500 cc na svjetskom prvenstvu u motocrossu treću godinu za redom.

 

1983

Honda se vraća u F1 nakon 15 godina izbivanja. Hondin motor seli u bolide Williamsa.

 

1985

Rosberg ostvaruje prvu pobjedu u Detroitu u bolidu Williams Honde.

 

1986

Ostvaren je prvi naslov konstruktora. Nelson Piquet je svjetski prvak za upravljačem Williams Honde.

 

1987

Honda Prelude postaje prvi automobil u koji se ugrađuje 4 wheel skretanje kotača.

 

1988

Počinju dani ponosa i slave za Hondu. Williams Honda pobjeđuje 15 od 16 utrka i Senna postaje svjetski prvak.

 

1989

Soichiro Honda postaje prvi Azijat uvršten American Automotive Hall of Fame.

 

 

Accord postaje najprodavaniji automobil u Americi.

 

1990

Honda peti put za redom pobjeđuje u J.D Power Consumer Sartisfaction Indeks.

 

 

Naslov F1 ide u ruke McLaren Honde i Ayrtona Senna-e.

 

1991

Honda osvaja 10 uzastopnih pobjeda na Isle of Man TT.

 

 

Umire Soichiro Honda.

 

1993

Hondini power product motori prvi su koji zadovoljavaju Kalifornijske norme štetnih emisija plinova.

 

 

Honda pobjeđuje na svjetskoj utrci solarnih vozila ˝World Solar Challenge˝ 1993, sa Hondom Dream.

 

1994

Honda ulazi u Indy Car World Series.

 

1995

Honda predstavlja prvi benzinski motor koji zadovoljava stroge norme emisije štetnih plinova LEV (Low-Emission Vehicle).

 

1996

Honda predstavlja Acura CL, automobil razvijen i proizvedenu Americi te zaštićen u Američkom patentnom zavodu.

 

 

Honda objavljuje planove o proizvodnji vozila na električni pogon.

 

 

Počinje prodaja Honda Valkyrie, novog Američkog custom motocikla sklopljenog u Americi.

 

 

Honda pobjeđuje na IndyCar Manufacturer's Championship.

 

 

Honda pobjeđuje u World Solar Challenge.

 

1997

Honda lansira Hondu EV PLUS električno vozilo.

 

 

Počinje prodaja Accorda i Civica Low-Emission Vehicle (LEV) širom Kanade i Amerike.

 

 

Počinje prodaja Accorda i Ultra-Low Emission Vehicle (ULEV) u Kaliforniji.

 

1998

Sastavljanje Civica GX, vozila na stlačeni prirodni plin počinje u Ohio-u, America.

 

 

Honda odnosi pobjedu u CART Engine Manufacturer's Championship.

 

1999

Honda Motor Co. Inc. slavi svoju 50-u obljetnicu.

 

 

Honda odnosi novu pobjedu u CART Engine Manufacturer's Championship drugu godinu uzastopno.

 

2000

Honda gradi tvornicu od 440 milijuna dolara blizu Lincolna, Alabama.

 

2001

Honda Accord – najprodavaniji automobil u Americi.

 

 

Honda Odyssey dobiva dvostruko po pet zvjezdica za najsigurnije vozilo u klasi treću godinu uzastopce.

 

 

Honda predstavlja redizajnirani CR-V za 2002 god.

 

 

Honda Civic Coupe postaje prvi automobil koji dobiva na svim područjima po pet zvjezdica koa najsigurniji auto u klasi od NHTSA.

 

 

Honda pobjeđuje u CART Manufacturer's Championship po četvrti put, i Gil de Ferran odnosi svoju drugu pobjedu u CART Driver's Championship, i to je šest ukupnih pobjeda za Hondu.

 

2002

ASIMO, Hondin tehnološki napredan humanoidni robot udario je u zvono na svečanosti u povodu 25-te obljetnice prisustva Honda America na burzi dionica.

 

 

Hondin Civic Hybrid postaje prvi automobil opremljen s elektro-benzinskim motorom koji se prodaje u Sjevernoj Americi.

 

 

FCX od Honde postaje prvo vozilo na gorive ćelije koje dobiva vladin certifikat u Americi.

 

2005

Honda avion (HondaJet) se po prvi put predstavio javnosti.U 19 godina ispitivanja, Honda avion obuhvaća niz inovacija, obavljeno je više od 156 sati probnih letova do prosinca 2003.

 

2006

Honda predstavila osmu generaciju Honde Civic. Stvorila je automobil za kojega su drugi govorili da ga je nemoguće proizvesti.

 

2007

Predstavljen novi Civic Type R. Rezultat je revolucionaran automobil, perfektnog spoja stila i snažnih performansi.

 

2008

Honda je predstavila unaprijeđenu verziju vozila FCX Clarity pogonjenog na gorive ćelije. Emisija ovom vozilu je čista voda.

 

2009

Novo hibridno vozilo – Honda Insight Hybrid predstavljen na sjevernoameričkom sajmu automobila u Detroitu.

 

 

Možemo reći da se sportsko srce i dalje nalazi u svim Hondinim automobilima i motociklima kao da Soichirov duh i dalje upravlja Hondom.

 

THE POWER OF DREAMS

0 0